قدیمی ها می گفتند کادوهای خوب بسته بندی های کوچکتری دارند. این گفته امروزدر جهان مدیریت بسیار متداول شده و اکثریت نویسندگان برجسته در حوزه ی مدیریت کتاب های کوچکی می نویسند که آثار بزرگ و برجسته ای محسوب می شوند.

توضیحات بیشتر و پیوند دانلود در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


 5 جلد کتاب سی کارآفرین که سالیانه توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف منتشر می شود، در یک مجموعه به صورت کامل و رایگان برای شما عزیزان علاقه مند به کارآفرینی در این تارنما قرار داده شده تا از آن استفاده نمایید.

توضیحات بیشتر و پیوند دانلود در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


در مرکز کارآفرینی شریف، پس از تجربه چاپ 4 سری کتاب «سی کارآفرین» و گفتگوی دوطرفه با 120 نفر از کارآفرینان برگزیده دانشگاه صنعتی شریف، تصمیم گرفتیم تا با ارزیابی نکات مطرح شده در این گفتگوها به موشکافی دقیق مشکلات پیش روی فرایند کارآفرینی در کشورمان پرداخته، ضمن یافتن راه­‌حل­‌های اجرایی برای آن­ها از تجربه­‌های موفق این افراد در رفع موانع نیز سود جوییم تا شبکه­‌ای جامع از اطلاعات کارآفرینان، همراه با راهکارهای رسیدن به پیروزی را در یک مجموعه مدون و کارا گرد آوریم.

ا این هدف، با تهیه بانک اطلاعاتی جامع و «به­‌روز» از فارغ­‌التحصیلان دانشگاه، گفتگوهای کتاب حاضر (سی کارآفرین 5) با تغییر در محتوای سؤالات، صورت گرفته و به جای تدوین دفتر خاطرات شخصی آنها با تأکید بیشتر بر جنبه­‌های کارآفرینانه فعالیت­‌های افراد در زندگی حرفه­‌ای آنها به منظور توسعه کسب­‌وکارهای دانش‌­بنیان انجام شده است.

پیوند الکترونیکی در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:معرفی کتاب,سی کارآفرین 5,کتاب الکترونیکی,book,30 karafarin,si, توسط کارآفرینی
کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می‌دانستم" به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه ترجمه و منتشر شد. 
نویسنده این کتاب خانم پروفسور سیلیگ، مدیر برنامه سرمایه‌گذاری خطرپذیر مبتنی بر فناوری (STVP) دانشگاه استنفورد می‌باشد. این مرکز مسئولیت هدایت، حمایت و ارتقاء توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان با هدف شکل‌دهی شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ارزش‌آفرینی و حل مسایل را بر عهده دارد.
 
فصل سوم کتاب در ادامه مطلب
دسته بندی: معرفی کتاب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:مهرفی کتاب,ای کاش وقتی 20 بیست ساله بودم می دانستم,دانلود کتاب,دانلود,book,what I wish i knew when i was 20, توسط کارآفرینی

 این کتاب برای انسان های متفاوت است، کسانی که می خواهند بر پایه شایستگی هایشان زندگی کنند و ثروت آفرین باشند، می خواهند فردی مولد و موثر برای خود، خانواده و جامعه باشند. کسانی که به دنبال یافتن الگوی توانستن هستند کسانی مه خود را لایق بهترین ها می دانند و برای تحقق آن استوار ایستاده اند.

 

توضیحات بیشتر و بخشی از فصل سوم کتاب در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1391برچسب:معرفی کتاب,دانلود,رقص عقاب ها,امیر حسین مظاهری سیف,book,dancing of eagles,download, توسط کارآفرینی

در میان کتاب هایی که تا کنون در زمینه ی خلق آگهی های تبلیغاتی نوشته شده است، کتاب حاضر یکی از مفیدترین کتاب های موجود است.

بعد از خواندن این کتاب منشی شرکت شما نیز می تواند آگهی های شگفت انگیزی خلق کند.

توضیحات بیشتر و فصل دوم کتاب در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:معرفی کتاب,تبلیغان خلاق,دانلود,book,download,creative advertising, توسط کارآفرینی

شاید اگر امروزه بزرگترین چالش دهه اخیر را کارآفرینی بنامیم، سخن گزافی نیست. گواه ادعای ما نتایج تحقیقات و گسترش مطالعات و پژوهش های مرتبط با کارآفرینی و افزایش انتشار کتب مرتبط با مقوله کارآفرینی و کسب و کار می باشد و این گونه است که عصر پس از فناوری اطلاعات را عصر کارآفرینی نامگذارده اند.

توضیحات بیشتر و فصل چهارم کتاب در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:معرفی کتاب,کتاب جامع کارآفرینی و کسب و کار,دانلود,book,entrepreneurship and business,download, توسط کارآفرینی

شروع یک تجارت شخصی آرزوی هر فردی می‌باشد. شما چه یک فرد کارآفرین باشید و چه یکفرد نا آشنا با تجارت،پیش از شیرجه زدن به دریای پرتلاطم تجارت مورد نظرتان، باید طرح تجاری تهیه نمایید.

کتاب حاضر به شما کمک می‌کند تا حتی اگر هیچ‌گونه اطلاعاتی در ارتباط با مسائل مالی، مدیریتی و بازرگانی نداشته باشید، بتوانید تمامی موارد فوق را به نحو صحیح و مناسبی در طرح تجاری‌تان منعکس نمایید.

توضیحات بیشتر و فصل اول کتاب در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:معرفی کتاب,طرح کسب و کار به زبان ساده,دانلود,بخش سوم,book,business planning,download, توسط کارآفرینی

جايگاه دانشگاه ها در اقتصاد دانايي محور و در زنجيره تجاري‌سازي دانش، جايگاه ارزنده‌اي است که در آن ايده‌هاي نوآورانه، شکل می گيرند. در مرحله بعد، با پرورش اين ايده-ها، فناوري‌هاي جديد و محصولات دانشي توليد می شوند که علاوه بر ايجاد ارزش افزوده حاصل از فروش آنها، موجب افزايش رفاه جامعه نيز مي‌گردند.

توضیحات بیشتر و بخش سوم کتاب در ادامه مطلب

دسته بندی: معرفی کتاب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:معرفی کتاب,طرح کسب و کار به زبان ساده,دانلود,بخش سوم,book,business planning,download, توسط کارآفرینی

صفحه قبل 1 صفحه بعد